OM MIG SJÄLV OCH MITT LIV

Nu tänkte jag berätta lite om mig själv då jag sitter vid datorn ist för iPhonen.



Jag är 15 år och heter då Mikaela som många förstått kanske ;) haha



Jag bor i Påryd i ett hus med mamma, pappa och min storebror Viktor (18år). Även med hunden Tyson och katterna Tarzan och Busen !
Jag går i 9an på Södermöreskolan i Ljungbyholm , med en riktigt bra klass !
Jag har två hästar + en shettis installade i ett stall som är typ 200 meter från huset , dock är shettisen stallägarens men vi tar hand om henne . Jag har en c-ponny - Oki Doki SQS , som jag har tävlat LA med. Men nu är han tillsalu, pga min längd och han tävlas nu av Emmie Jönsson, för jag känner mej alldeles för lång oså.. Älskar Oki <3

Sen har jag en storhäst - Goldy ! Henne har jag haft i 2 mån och 3 veckor typ . Har hoppat 1.10 med henne ( i Gislaved) men ska hoppa mer 1m:are nu för att hitta rätta känslan lxm . Hon har gått högre klasser innan, men jag måste vänja mej. Vi har en lååång tid framför oss så vi bhöver inte stressa fram ngt :) Älskar henne med <3



Vad mer ska jag säga ? Jag lever ett bra liv med underbart folk runt mig ..;) 
Är oftast glad, och även helt dampig xd Men vad många inte tror är jag j*vligt blyg med, när jag inte känner personer eller likande.. Inte så, så att jag slutar prata men jag är lååångt ifrån så dampig jag kan va ;) Är nog lite småsur ibland med, om jag inte får som jag vill, höhö ! 
Nä, men ja de va nog allt !



I nästa inlägg kommer en frågestund, så får ni fråga ALLT , som ni vill veta om mej, håll utkik efter det inlägget !!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0