DUMMA IPHONE

Eller blogg.se-appen kanske ?.. Den funkar iaf inte , blir vansinnig!

Men idag skulle jag gått till dagis, för ingvor ärledig idag. Men känner mej lite sissådär, och en unge som jag haft hela veckan hade blivit dålig igår, o ja, vill bara inte bli smittad så struntar i att gå dit idag ! Ska ju åka utomlands nästa vecka så könner att jag måste hålla mej frisk..
Så för både min o ungarnas skull stannar jag hemma idag ;)

Nu ska jag snart till stallet o rida , båda hästarna . Skritt oså med Goldy o sen vanlig ridning me Oki :)
Sen vet jag inte.. Ikväll.. ja, vi  får se ;)

Men jag tycker ni borde fråga lite mer frågor på frågestunden och även skriva era åsikter om skvallerbloggar.. Jag ska snart skriva min !

Hörs sen !
Skvallerblogginlägget :

http://mikaelaaberglund.blogg.se/2011/october/vad-tycker-ni-om.html



Frågestund :^

http://mikaelaaberglund.blogg.se/2011/october/fragestuuuund.html


DET STÅR JU ATT DEN ÄR TILL I ONSDAGS .. MEN JAG AVSLUTAR DEN NÄR DET ÄR OK MED FRÅGOR !!


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0