BLÄÄ

Hej! Och förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte hunnit sitta vid datorn, och mobilen vet jag inte vad ;o Den appen jag laddade hem dampar ner sej, när jag trycker "publicera inlägg" så står det något i stil med "felaktigt anrop" ? Jag har inte ändrat någonting , eller något sånt, men det står ändå?!


Så jag har faktiskt bloggat, men det har inte lyckats komma fram :( 
Men iaf så har jag ju jobbat hos Ingvor då, de är kul o gutt att vara så nära hemma :) Trots att det är ganska långa dagar så går de rätt fort, fast man blir trött ;)

Men nu idag, kom jag hem typ nu- ska ner o mocka åt alla, vatten osånt, sen rida båda två hästarna! Innan de blir mörkt helst ! Igår tränade vi, jag Goldan o Emmie Oki , gick bra med båda ! :) Jag hoppade lågt babra eftersom jag ska träna för Lotta Björe imån :) Men iaf så va det korta vägar vi tränade på igår :)


Nehe , nu måste jag ner till stallet, lite kallt ute med- brrr! Ikväll ska jag hinna fixa med filmer !



Kommentarer
Postat av: Carro

Nu har jag fixat allt som ska fixas på designen. Kanske inget som syns, men lite småsaker bara!

Jag tänkte på pengarna. Jag skulle behöva dom snart, så tror du man skulle kunna skicka dom via brev? ;D haha ^^

2011-10-05 @ 20:09:00
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Toppen!



Caroline Bågfeldt

Rappegatan 4

39230 Kalmar



Säg bara till om du vill ha en ny någon gång :D

2011-10-05 @ 20:40:28
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0