ARG OCH GLAD

Blir totalt vansinnig på blogg.se appen!!!! Vet ngn vad det är för fel?! Det står att det är "felaktigt anrop" ... Tog bort appen o installerade den igen men näe.. Åh! Är påväg mot granås , heldags kurs för Bella ! Ska ha Oki idag , på markarbete sen på eftermiddagen är det hoppning odå ska Emmie ha honom :D  Innan vi åkte så red jag goldy , barbacka i skogen . Yee, vi hörs ! Mellan ridpassen eventuellt :) Om jag orkat gå in på internet , är sjukt mkt svårare?.. Och då får inte jag med ngn bild eller..?

Kommentarer
Postat av: Ebba

hej bara så att ALLA vet - fyra av bilderna i headern är tagna av MIG Ebba Rodhelind !!

japp, jag vet, jag är sjuukt cool..

tja hörs ! pusssssss hej <3



2011-10-08 @ 20:34:27
URL: http://www.ebbarodhelind.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0